A wBox2000 beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszer

  • Kinek ajánljuk

Tetszőleges méretben kiépíthető a legkisebb egy olvasós megoldástól (iroda, lakásajtó, panzió, kül- vagy beltér, sorompó) a több tíz olvasós nagy rendszerekig. A belépő személy vagy gépjármű azonosítására proximity, közelítő kártya, QR kód, kódszám vagy mobil telefon szolgálhat. A rendszer telepítehető az Ön PC-jére, egy Raspberry Pi mini számítógépre, de lehet áltunk biztosított felhő alapú elérés.

A kártyák és kódok lejárati idővel (dátum, óra, perc) láthatóak el, amely panziók, szállodák, bérlő rendszerek számára is hasznos lehet. A lakók számára elegendő a lejárati idővel ellátott kódszámot vagy vagy QR kódot elküldeni, amit mobiljukon is tárólhatnak, a megadott ideig a rendszer beengedi őket. A teljes rendszer web felületről böngészővel menedzselhető, akár mobil eszközről is. Letölthető ismertető

A wBox2000 munkaidő nyilvántartó rendszert kis és közepes vállalatok, gazdálkodó szervezetek munkaidő nyilvántartási és beléptetési feladatainak megoldására fejlesztettük ki. Különböző bérlő rendszerek is sikerrel alkalmazhatják (pl. terembérlet az ott töltött idővel arányos fizetéssel). Hibás kezelés, kártya használat esetén az események utólag korrigálhatóak. Korszerű SQL adatbázis kezelő használatával a megjelenítés web alapú, így online elérhető több telephelyről, tetszőleges eszközről és platformról, beleértve az okos telefonokat is.

  • Online munkához munkaidő nyilvántartó rendszer


A rendszer együtt működhet a wBoxOpen Androidos alkalmazással, amely lehetővé teszi kártyák és olvasók nélküli rendszer kiépítését is, és akár több rendszer kezelésére is alkalmas. Kódszámokkal nyithatók átjárok, megoldhatók távvezérlési feladatok (távoli nyitás), küldhet eseményeket a munkaidő nyilvántartó rendszernek érkezéséről, távozásáról (elektronikus jelenlétiív). A koordináta ellenőrzés funkcióval megakadályozható, hogy a telephelyen kívülről is küldjön valaki munkaidő adatot.

Az alkalmazás emellet igény szerint GPS adatok továbbításra is szolgálhat, adott pontból helyadatok küldhetők az érkezés igazolásául, illetve időpontal ellátva követhető a bejárt útvonal, ami őrjárat ellenőrzésre is alkalmazható. (GPS nyomkövetés)

A rendszereket folyamatosan fejlesztjük, egyedi igényeket, elképzeléseket is meg tudunk valósítani. Termékeink a szükséges kiegészítőkkel együtt Webáruházunkban megvásárolhatók, egyénileg is telepíthetőek, amelyhez segítséget, tanácsadást biztosítunk. A webáruházban nem szereplő, más, beléptető rendszerekhez szükséges eszközök beszerzésében is segítünk.

  • Működés

Egy vagy több kis erőforrás igényű adatgyűjtő program képezi a rendszer alapját, ami a helyi hálózaton vagy az interneten keresztül kommunikál a kártyaolvasókkal, és azok adatait tárolja egy közös adatbázisban. Az adatgyűjtőhöz saját szerver sem szükséges, felhő alapú szolgáltatást is tudunk hozzá nyújtani.

A felhasználók böngészőn keresztül csatlakoznak a rendszerhez, hajthatnak végre módosításokat, indíthatnak lekérdezéseket: különböző időtartományokban és rendezésben a belépők listájától a dolgozók havi munkaidejéig, amely külön tartalmazhatja a külső munka és a pihenő idő, ebédidő, cigaretta szünet, szabadnap összesítését is. A munkarend lehet állandó, rugalmas illetve a belépés ideje alapján automatikusan meghatározott.

  • Vezérlő panel (beléptető terminál)

A rendszer része a saját fejlesztésű és gyártású IP alapú vezetékes X8IP vagy X8WiFi vezetéknélküli beléptető vezérlő panelünk, amely gazdaságosan telepíthető, kevés kábelezést igényel, mivel a többnyire már kiépített számítógép hálózathoz csatlakoztatható. Nem csak a helyi hálózatban működhet, hanem bárhol felszerelve az interneten keresztül a teljes beléptető rendszer integrált része lehet (távoli adatgyűjtő). Alapját képezheti a hálózaton működő speciális vezérlési feladatokat ellátó rendszerek fejlesztésének is.

X8IP panel